Doorgeven overlijden

Neem bij overlijden van een lid contact op met de uitvaartverzorger, dit mag eenderwelke uitvaartverzorger zijn. De uitvaartverzorger neem contact met ons bestuur op, bij voorkeur met de penningmeester of secretaris. U hoeft het overlijden niet persoonlijk aan ons door te geven.

Alle uitvaart gerelateerde kosten worden voor volwassenen tot een maximum van €3000,- vergoed. Voor leden in de leeftijd van 0 t/m 9 jaar geldt een bedrag van €1225,-. Indien u wilt weten welke kosten u kunt declareren klik dan in het hoofdmenu op het item ‘veelgestelde vragen’, of klik hier (u wordt dan naar de pagina ‘veelgestelde vragen’ geleid).

Het vastgestelde bedrag van €3000,- is bedoeld om leden op een waardige manier te kunnen begraven of cremeren. Het is echter belangrijk om te beseffen dat een uitvaart, door de vele keuzes en mogelijkheden die er zijn, vaak in totaal duurder is dan deze €3000,-.

Secretaris: A.B. Waelen-Pepperle
Koolhoverweg 30